Обмін та повернення

"FROST CENTER" - інтернет-магазин, який дотримується Закону "Про захист прав споживачів" та здійснює повернення та обмін товарів належної якості.

Терміни повернення та обміну

Покупці можуть повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів після його отримання. Зворотня доставка товару здійснюється за домовленістю.

Товар придбаний "під замовлення" поверненню чи обміну не підлягає.

Умови повернення для товарів належної якості

Наш інтернет-магазин гарантує право кожному клієнту на повернення або обмін товарів на аналогічні, відповідно до «Закону України про захист прав споживачів» та вказаних нижче умов, в термін до 14 днів з моменту отримання замовлення.

Як повернути товар, який не підійшов:

  • Повернути або обміняти товар можна в будь-якому з наших пунктів видачі замовлень, розташованих у містах Київ, Одеса та Харків. Адреси пунктів видачі замовлень можна знайти в меню "Контакти".
  • Якщо ви не мешкаєте у містах, де є пункти видачі замовлень, товар можна повернути "Новою Поштою" на відділення №66 у м. Київ.

Зверніть увагу, що повернення товару можливе тільки при передоплаті, оплаті товару при отриманні поверненню не підлягає.

Якщо обмін товару неможливий, повернення коштів буде проведено на карту або розрахунковий рахунок українського банку.

Якщо товар було пошкоджено на пункті видачі перевізника, і покупець повідомив нас про це відразу, ми відправимо новий товар.

Компресори приймаються на повернення та обмін, якщо вони не були підключені до електромережі. Перш ніж звертатися до нас із запитом на повернення, підключіть компресор до живлення для перевірки його роботи.

ГАРАНТІЯ НА КОМПРЕСОРИ 6міс. 

Чи має право покупець повернути товар або обміняти його на аналогічний? Так, за наступних умов:

  • товар має дефекти або несправності, або він був пошкоджений виробничим або транспортним шляхом - такі випадки вкрай рідкі, але в таких ситуаціях ми забезпечуємо повну компенсацію;
  • товар був помилково відправлений з іншими характеристиками - такі випадки вкрай рідкі, але в таких ситуаціях ми забезпечуємо повну компенсацію;
  • товар належної якості, але не задовольнив покупця з певних причин. При цьому, клієнт може повернути товар або обміняти його на аналогічний, згідно з умовами, передбаченими законодавством та нашим магазином. В такому випадку, покупець зобов'язаний сплатити всі транспортні послуги та виконати всі інші зобов'язання, передбачені законодавством та нашим магазином.

У нашому інтернет-магазині FROST CENTER можливі повернення та обмін товару за наступних умов:

  • з дня отримання товару клієнтом не пройшло 14 днів;
  • товар не був використаний, і не має жодних дефектів та пошкоджень;
  • збережені були цілісність упаковки та повна комплектація;
  • замовленого товару не було в переліку, не підлягаючих поверненню та обміну згідно законодавства.

Повернення та обмін товару здійснюється відповідно до наступного порядку:

  • клієнт повинен повідомити причину повернення чи обміну товару, надати всі необхідні поштові та розрахункові дані;
  • після отримання повідомлення компанія проводить перевірку товару та даних замовлення клієнта;
  • товар можна повернути в наші пункти видачі або відправити через службу доставки Нова Пошта (забираємо з відділення по середам);
  • після отримання товару компанія здійснює повернення коштів або обмін товару протягом 7 робочих днів;
  • всі дії проводяться відповідно до чинного законодавства.

У певних випадках покупцеві може бути відмовлено в заміні товару:

  • якщо не були виконані умови повернення та обміну;
  • якщо товар був замовлений та доставлений індивідуально згідно з побажаннями клієнта;
  • якщо товар належної якості, який було привезено під замовлення;
  • також поверненню та обміну не підлягають товари, привезені під замовлення з невірними технічними даними Покупця;
  • при замовленні товару необхідно сплатити передплату в розмірі 50% від вартості. Передоплата не повертається, якщо товар було доставлено в зазначений термін або замовник здійснив неправильний самостійний підбір.

Якщо товар, замовлений клієнтом, недоступний на складі заводу-виробника, термін його поставки може збільшитись на більше, ніж 2 місяці. У такому випадку, на вимогу клієнта, ми повертаємо гроші.

*Під замовлення – це неходовий товар, який виробляється під конкретного замовника.

Ми рекомендуємо підбирати деталі з допомогою наших менеджерів. Детальні умови поставки можна уточнити у менеджера.

Хто сплачує за повернення?

За випадків, коли товар не відповідає замовленню через наші помилки, ми несемо всі витрати на пересилання. Якщо товар належної якості та відповідає замовленню, але не підійшов з інших причин, витрати на повернення несе покупець.

Що робити, якшо товар не підійшов?

Якщо товар не підійшов, покупець повертає його нам, і ми забезпечуємо підбір підходящого товару або повертаємо гроші.

Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, вказаних в діючому Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягаючих поверненню та обміну.